Pracownicy delegowani – co trzeba wiedzieć

Każdy pracodawca jaki decyduje się na delegowanie swojego pracownika powinien znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy zaledwie kilku dni w kraju w celu załatwienia ważnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu czy spotkaniu z przypuszczalnym klientem pracodawca musi jedynie być świadomy przepisów jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sytuacja wygląda jeżeli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są wszystkim znane, a pracodawcy najczęściej zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By poznać wszystkie ważne i przydatne przepisy czy informacje warto zastanowić się nad członkostwem w Kongresie europejski kongres mobilności pracy. Jeśli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami i być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.